Η πρωτεύουσα της Αγγλίας αναδείχθηκε ως ο πιο δημοφιλής ευρωπαϊκός προορισμός μεταξύ των Αμερικανών ταξιδιωτών.
Σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε στο Visa Guide World , η Ευρώπη εξακολουθεί να αποτελεί αγαπημένο προορισμό για τους Αμερικανούς.
Το Λονδίνο, η πρωτεύουσα της Αγγλίας, βρίσκεται στην κορυφή των προτιμώμενων ευρωπαϊκών προορισμών των Αμερικανών για το 2023.
Άλλες ευρωπαϊκές πόλεις στην κατάταξη περιλαμβάνουν το Παρίσι στη Γαλλία, το Δουβλίνο στην Ιρλανδία, τη Ρώμη στην Ιταλία και το Ρέικιαβικ στην Ισλανδία.
Επιπλέον, το Εδιμβούργο, η πρωτεύουσα της Σκωτίας, κατέλαβε την έκτη θέση ως ο πιο αγαπημένος ευρωπαϊκός προορισμός για τους Αμερικανούς το 2023.
Οι υπόλοιποι δέκα δημοφιλέστεροι ευρωπαϊκοί προορισμοί μεταξύ των Αμερικανών είναι η Αθήνα στην Ελλάδα, το Άμστερνταμ στην Ολλανδία, η Λισαβόνα στην Πορτογαλία και το Μιλάνο στην Ιταλία.
Αύξηση των εξερχόμενων ταξιδιών για τους Αμερικανούς
Το 2021, ο αριθμός των Αμερικανών που ταξιδεύουν στην Ευρώπη μειώθηκε δραστικά λόγω των περιορισμών του COVID.
Ωστόσο, μόλις οι κυβερνήσεις ήραν τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς λόγω πανδημίας, τα αμερικανικά ταξίδια αυξήθηκαν κατά 600% το 2022.
Η ανοδική τάση συνεχίστηκε και το 2023, όπου ένας αριθμός ρεκόρ Αμερικανών ταξίδεψε διεθνώς.
Τα στοιχεία της Υπηρεσίας Διεθνούς Εμπορίου δείχνουν ότι πάνω από 60,6 εκατομμύρια Αμερικανοί αναχώρησαν για έναν διεθνή προορισμό πριν από την πανδημία.
Όταν οι ταξιδιώτες μπορούσαν να ταξιδεύουν πιο ελεύθερα μετά την πανδημία, τα στοιχεία αποκάλυψαν ότι κατά τη διάρκεια του 2022, περισσότεροι από 49 εκατομμύρια Αμερικανοί ταξίδεψαν στο εξωτερικό.
Το 2023, πάνω από 67,1 εκατομμύρια (67.179.554) Αμερικανοί ταξιδιώτες θα ταξιδέψουν αεροπορικώς προς έναν διεθνή προορισμό.
Ο αριθμός των διαβατηρίων σε κυκλοφορία έχει επίσης αυξηθεί, γεγονός που αποδεικνύει το αναζωπυρωμένο ενδιαφέρον των Αμερικανών για τα ταξίδια.
Περισσότεροι Αμερικανοί επισκέπτονται την Ευρώπη
Από τα 67 εκατομμύρια πτήσεις που αναχώρησαν από τις ΗΠΑ διεθνώς, ένα ρεκόρ 5,8 εκατομμυρίων προσγειώθηκαν στην Ευρώπη.
Αυτό αντιστοιχεί στο 55% του συνόλου των διεθνών ταξιδιών των Αμερικανών ταξιδιωτών.
Οι Αμερικανοί που ταξίδευαν στην Ευρώπη παρέμεναν για μεγάλα χρονικά διαστήματα λόγω των μεγάλων πτήσεων μεταξύ των ηπείρων.
Οι μεγαλύτεροι χρόνοι ταξιδιού ανάγκασαν τους Αμερικανούς να προγραμματίσουν εκτεταμένα ταξίδια για να επωφεληθούν από το χρόνο που περνούν μακριά και όχι κατά τη μεταφορά.
Οι περισσότεροι Αμερικανοί ταξιδιώτες που ταξιδεύουν στην Ευρώπη σχεδιάζουν εβδομαδιαίες διακοπές, ενώ ένα μικρότερο ποσοστό σχεδιάζει πιο παρατεταμένες διακοπές οκτώ ή περισσότερων ημερών.
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ο Απρίλιος είχε τον υψηλότερο αριθμό Αμερικανών στην Ευρώπη.
Όσοι προτιμούν τους καλοκαιρινούς μήνες, συνήθως θέλουν να απολαύσουν την πλούσια ιστορία, την τέχνη και την κουλτούρα του φαγητού.
Τους ψυχρούς μήνες, οι Αμερικανοί τουρίστες τείνουν πλέον να αναζητούν ευρωπαϊκούς προορισμούς που είναι γνωστοί για τη γιορτινή τους γοητεία και τις χειμερινές τους δραστηριότητες.
Αυτές περιλαμβάνουν χριστουγεννιάτικες αγορές, κλασικές μουσικές παραδόσεις και γραφικούς προορισμούς για σκι παγκόσμιας κλάσης.
“Οι ευρωπαϊκοί προορισμοί εξακολουθούν να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες όλων των ταξιδιωτών”, δήλωσε ο Lum Kamishi, Project Manager
“Με πολυάριθμα μουσεία, αξιοθέατα και δραστηριότητες που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές προτιμήσεις, η Ευρώπη είναι το ιδανικό μέρος για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες”, πρόσθεσε.
Ο Karnish αναμένει να δει αυτό το αυξημένο ενδιαφέρον και τη δημοτικότητα των ευρωπαϊκών προορισμών καθ’ όλη τη διάρκεια του 2024.
Οι Αμερικανοί ηγούνται των τουριστικών δαπανών στο Ηνωμένο Βασίλειο
Οι Ηνωμένες Πολιτείες (ΗΠΑ) ηγήθηκαν της ανάκαμψης του βρετανικού τουρισμού το 2023, σύμφωνα με τη Βρετανική Αρχή Ταξιδίων (BTA).
Οι δαπάνες των Αμερικανών επισκεπτών έφτασαν πέρυσι σε ένα ρεκόρ διψήφιας αύξησης 28% από το 2019, ακόμη και αν προσαρμοστούν στον πληθωρισμό.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της BTA Patricia Yates δήλωσε ότι οι διεθνείς επισκέπτες ξόδεψαν δεκάδες δισεκατομμύρια χρήματα που στήριξαν τις τοπικές οικονομίες και θέσεις εργασίας.
Ο εθνικός οργανισμός τουρισμού του Ηνωμένου Βασιλείου αναμένει ότι η αγορά των ΗΠΑ θα αποτιμηθεί σε 6,7 δισεκατομμύρια λίρες το 2024.
Προβλέπει ότι οι Αμερικανοί επισκέπτες θα συνεισφέρουν σχεδόν 1 λίρα σε κάθε 5 λίρες όλων των δαπανών του εισερχόμενου τουρισμού.
Το Ηνωμένο Βασίλειο ως κορυφαίος ευρωπαϊκός προορισμός
Το 2024, η BTA έχει προγραμματίσει να καταστήσει το Ηνωμένο Βασίλειο τον κορυφαίο ευρωπαϊκό προορισμό.
Πρόκειται για τουριστικές εκστρατείες που ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να εξερευνήσουν περισσότερο τη Βρετανία και να παρατείνουν τη διαμονή τους.
Ο στόχος είναι να ενισχυθούν οι δαπάνες στη Βρετανία και να διανεμηθούν τα οικονομικά οφέλη του τουρισμού σε διάφορους προορισμούς στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Εκτός από την αμερικανική αγορά, η BTA στοχεύει σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Αυστραλία, το μπλοκ του Κόλπου και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.
Οι έρευνες δείχνουν ότι ο φιλόξενος χαρακτήρας ενός προορισμού αποτελεί κρίσιμο παράγοντα που επηρεάζει τις επιλογές των επισκεπτών.
Με αυτό το σκεπτικό, η τουριστική εκστρατεία του Ηνωμένου Βασιλείου θα αναδείξει τις ζωντανές πόλεις, τον σύγχρονο πολιτισμό, καθώς και τις γραφικές ακτές και την ύπαιθρο της Βρετανίας.
Η BTA συνεργάζεται επίσης με τη Βρετανική Επιτροπή Κινηματογράφου για την ενίσχυση του κινηματογραφικού τουρισμού σε όλα τα έθνη και τις περιφέρειες του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ο κινηματογραφικός τουρισμός αξιοποιεί τις τοποθεσίες που έχουν γίνει δημοφιλείς από ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές.
Η εκστρατεία θα προβάλλει αξιοσημείωτες τοποθεσίες κινηματογραφικών και τηλεοπτικών ταινιών, προορισμούς και εμπειρίες επισκεπτών για να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες.