Ο οργανισμός τουρισμού του Ηνωμένου Βασιλείου (UK), VisitBritain, είχε συναρπαστικά σχέδια για την προώθηση της χώρας κατά τη διάρκεια των επερχόμενων Ολυμπιακών Αγώνων στη Γαλλία.
Με τον κόσμο να παρακολουθεί τους Ολυμπιακούς Αγώνες, το VisitBritain ξεκίνησε μια συναρπαστική τουριστική εκστρατεία για την προώθηση του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ο εθνικός οργανισμός τουρισμού έχει ως στόχο να αναδείξει τις καλύτερες προσφορές του Ηνωμένου Βασιλείου, προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες και ενισχύοντας την τουριστική βιομηχανία.
Αυτό κυμαίνεται από αθλητικές υπαίθριες περιπέτειες, όπως το σερφ, μέχρι την εξερεύνηση των πολυσύχναστων πόλεων που είναι γεμάτες με γαστρονομικές εμπειρίες.
Παρουσιάζει επίσης την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, τα εκπληκτικά τοπία και τις ζωντανές πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου σε ένα παγκόσμιο κοινό.
“Υπάρχουν τολμηρές εμπειρίες που μπορείτε να ανακαλύψετε στη Βρετανία, καθώς και να προωθήσετε το θερμό βρετανικό καλωσόρισμα”, δήλωσε σε δελτίο τύπου η Διευθύντρια της VisitBritain για τη Γαλλία και την Μπενελούξ, Severine Tharreau.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία να τραβήξουν την προσοχή εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.
Η εκστρατεία για τον τουρισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει ως στόχο να εμπνεύσει τους επισκέπτες στη Γαλλία να επιλέξουν το Ηνωμένο Βασίλειο ως τον επόμενο ταξιδιωτικό προορισμό τους.
Οι τελευταίες προβλέψεις του VisitBritain δείχνουν ότι το Ηνωμένο Βασίλειο θα υποδεχθεί 3,6 εκατομμύρια επισκέψεις από τη Γαλλία το 2024.
Αυτοί οι επισκέπτες αναμένεται να δαπανήσουν 1,9 δισεκατομμύρια λίρες για τα ταξίδια τους στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Εικονική πραγματικότητα για τη βρετανική τουριστική καμπάνια
Η πολυμεσική εκστρατεία μάρκετινγκ, η οποία διήρκεσε μέχρι τις αρχές Ιουλίου, απευθυνόταν σε δυνητικούς τουρίστες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της τηλεόρασης και των υπαίθριων διαφημίσεων.
Η εκστρατεία χρησιμοποίησε επίσης δημιουργικές στρατηγικές μάρκετινγκ για να προσελκύσει πιθανούς τουρίστες.
Ένα από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της εκστρατείας είναι η χρήση της τεχνολογίας VR.
Ο “Alfie”, ένας αγγλικός θυρωρός που δημιουργείται από υπολογιστή, καθοδηγούσε τους επισκέπτες στα καλύτερα σημεία για διασκεδαστικές διακοπές στη Βρετανία.
Μοιράζεται επίσης συμβουλές διακοπών για συναρπαστικές υπαίθριες περιπέτειες, καινοτόμα σημεία εστίασης και ζωντανές πολιτιστικές εμπειρίες.
Οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν εικονικά διάσημα αξιοθέατα όπως ο Πύργος του Λονδίνου, το Στόουνχεντζ και το Κάστρο του Εδιμβούργου από το σπίτι τους.
Αυτή η καθηλωτική εμπειρία έχει σχεδιαστεί για να κεντρίσει την περιέργεια και τον ενθουσιασμό για να επισκεφθείτε το Ηνωμένο Βασίλειο αυτοπροσώπως.
Η εκστρατεία θα αναδείξει εμβληματικούς προορισμούς του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως το Λονδίνο, το Εδιμβούργο και η Lake District.
Προώθησε επίσης λιγότερο γνωστά διαμάντια όπως το Cotswolds και τα σκωτσέζικα Highlands.
Ο οργανισμός ελπίζει να απευθυνθεί σε ένα ευρύ κοινό παρουσιάζοντας μια σειρά από αξιοθέατα.
Αυτό περιλαμβάνει τους λάτρεις της ιστορίας, τους λάτρεις της φύσης, τους λάτρεις της περιπέτειας και τους λάτρεις του φαγητού.
Συνεργασία με διάφορους εταίρους
Η καμπάνια οδηγεί επίσης την online επισκεψιμότητα σε έναν ειδικό γαλλικό ιστότοπο με ιδέες και δραστηριότητες, αξιοθέατα και εμπειρίες.
Το VisitBritain συνεργάζεται με το TripAdvisor στη Γαλλία για να μετατρέψει το ενδιαφέρον σε άμεσες κρατήσεις.
Τον Ιούνιο, το VisitBritain διοργάνωσε μια τετραήμερη περιοδεία για έξι Γάλλους influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εστιάζοντας στις υπαίθριες και αθλητικές προσφορές της Βρετανίας.
Η ολυμπιονίκης Desirèe Henry συνάντησε την ομάδα στο Ολυμπιακό Πάρκο του Λονδίνου πριν ξεκινήσει το ταξίδι της σε όλη τη χώρα.
Συμμετείχαν σε δραστηριότητες όπως η ορεινή ποδηλασία στο Northumberland, η τοξοβολία κοντά στο Loch Lomond της Σκωτίας και το coasteering στη Βόρεια Ουαλία.
Καθ’ όλη τη διάρκεια των περιπετειών τους, η ομάδα μοιράστηκε τις συναρπαστικές εμπειρίες της στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Το VisitBritain και η Marketing Liverpool ήταν επίσης παρόντες στο Διεθνές Φεστιβάλ Οίνου του Μπορντό τον περασμένο Ιούνιο.
Το Λίβερπουλ ήταν επίσημη προσκεκλημένη πόλη στο γαλλικό φεστιβάλ για να προωθήσει τις μουσικές του προτάσεις και τους ταλαντούχους σεφ του.
Αυτές οι συνεργασίες επιδιώκουν να εμπνεύσουν τους δυνητικούς επισκέπτες να εξερευνήσουν περισσότερα από τα ποικίλα τοπία και δραστηριότητες της Βρετανίας.
Τουριστική εκστρατεία του Ηνωμένου Βασιλείου για την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών
Σύμφωνα με την έρευνα VisitEngland 2023 Attractions Survey, ο αριθμός των επισκεπτών αυξάνεται αργά αλλά παραμένει κάτω από τα προ της πανδημίας επίπεδα.
Οι συνολικές επισκέψεις σε αξιοθέατα στην Αγγλία αυξήθηκαν κατά 11% το 2023 σε σύγκριση με το 2022.
Ωστόσο, αυτός ο ρυθμός αύξησης ήταν βραδύτερος από ό,τι τα δύο προηγούμενα έτη, με τον αριθμό των επισκεπτών να παραμένει κατά 28% χαμηλότερος από ό,τι το 2019.
Η αργή ανάκαμψη αναδεικνύει τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της τουριστικής βιομηχανίας μετά την πανδημία COVID-19.
Ο διευθυντής του VisitEngland, Andrew Stokes, δήλωσε ότι είναι καλό να βλέπουμε συνεχή αύξηση των επισκέψεων στα υπέροχα αξιοθέατα της Αγγλίας.
“Υπάρχει ακόμη έδαφος που πρέπει να καλυφθεί για να επανέλθει ο τομέας μας στα προ της πανδημίας επίπεδα”, πρόσθεσε.
Η έρευνα αποκάλυψε ότι ο διεθνής τουρισμός και οι σχολικές εκδρομές θα τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη το 2023.
Οι επισκέψεις από τουρίστες από το εξωτερικό στα αγγλικά αξιοθέατα αυξήθηκαν κατά 80 τοις εκατό σε σύγκριση με το 2022.
Από την άλλη πλευρά, οι εγχώριες επισκέψεις παρουσίασαν μικρή μείωση κατά δύο τοις εκατό σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Στις περισσότερες περιοχές της Αγγλίας παρατηρήθηκε μέτρια αύξηση των εισαγωγών, που κυμαίνονταν από τέσσερα έως οκτώ τοις εκατό.
Το Λονδίνο, ωστόσο, ξεχώρισε με σημαντική αύξηση 26%, η οποία αποδίδεται κυρίως στην εισροή διεθνών επισκεπτών.
Παρά τη σημαντική αυτή ποσοστιαία αύξηση, ο συνολικός όγκος των επισκέψεων στα αξιοθέατα του Λονδίνου παραμένει κατά 22% μειωμένος σε σύγκριση με το 2019.
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ποια αξιοθέατα είναι σήμερα τα πιο δημοφιλή μεταξύ των επισκεπτών.
Οι ιστορικές τοποθεσίες, τα υπαίθρια αξιοθέατα και οι φιλικοί προς την οικογένεια προορισμοί εξακολουθούν να προσελκύουν σημαντικά πλήθη.
Στα κορυφαία αξιοθέατα με πληρωμή περιλαμβάνονται ο Πύργος του Λονδίνου, οι Κήποι Kew και ο ζωολογικός κήπος του Τσέστερ.
Το Βρετανικό Μουσείο, η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου και η Tate Modern βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας των δωρεάν αξιοθέατων στην Αγγλία.
Προβλέψεις για τον τουρισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο
Η εκστρατεία του VisitBritain για την προώθηση του Ηνωμένου Βασιλείου κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων στη Γαλλία έχει ως στόχο να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες και να ενισχύσει την τουριστική βιομηχανία.
Στόχος του VisitBritain είναι να εμπνεύσει ένα παγκόσμιο κοινό να επισκεφθεί το Ηνωμένο Βασίλειο, προβάλλοντας τα ποικίλα αξιοθέατά του και χρησιμοποιώντας καινοτόμες στρατηγικές μάρκετινγκ.
Τα τελευταία στατιστικά στοιχεία για τα αξιοθέατα δείχνουν μια αργή αλλά σταθερή ανάκαμψη, με τους ιστορικούς και υπαίθριους χώρους να παραμένουν δημοφιλείς.
Καθώς ο τομέας του τουρισμού προσαρμόζεται στις νέες προτιμήσεις, το μέλλον φαίνεται πολλά υποσχόμενο για τον τουρισμό του Ηνωμένου Βασιλείου.