Επιστροφές χρημάτων για απορριφθείσες αιτήσεις
Εάν η αίτησή σας απορριφθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών με την κατάσταση “Travel Not Authorised”, θα σας επιστρέψουμε το τέλος επεξεργασίας που μας καταβάλατε στο πλαίσιο της εγγύησης επιστροφής χρημάτων, εφόσον υποβάλετε αίτημα επιστροφής χρημάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στην περιστασιακή περίπτωση που το Υπουργείο Εσωτερικών ή το UKVI ανακαλέσει την έγκριση της άδειας ETA, δεν μπορούμε να σας επιστρέψουμε χρήματα και σας συνιστούμε να επιβεβαιώσετε την άδεια ETA πριν κάνετε check-in ή κράτηση πτήσης προς το Ηνωμένο Βασίλειο. Καθώς είμαστε ιδιωτική εταιρεία και δεν συνδεόμαστε με κυβερνητικούς φορείς, τονίζουμε ότι οι αποφάσεις για την εισδοχή στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι στη διακριτική ευχέρεια του Υπουργείου Εσωτερικών.
Επιστροφές χρημάτων για άλλες περιστάσεις
Εάν η αίτησή σας δεν έχει απορριφθεί, αλλά θα θέλατε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για άλλο λόγο, επικοινωνήστε μαζί μας. Λαμβάνουμε υπόψη μας εξαιρετικές περιστάσεις, εάν συμβεί κάτι που δεν είναι υπό τον έλεγχό σας, και θα εξετάσουμε τις επιστροφές χρημάτων κατά περίπτωση. Παρακαλούμε στείλτε email στο support@uk-eta.com με το αίτημά σας.
Πρόσθετες χρεώσεις εκτός του ελέγχου μας
Η επιστροφή του τέλους παροχής υπηρεσιών μας καλύπτει τα τέλη που καταβάλλονται απευθείας σε εμάς για την επεξεργασία της αίτησής σας και δυστυχώς δεν καλύπτει τυχόν τέλη τρίτων μερών που ενδέχεται να επιβαρυνθείτε, όπως τέλη πιστωτικών/χρεωστικών καρτών ή χρεώσεις από άλλα μέρη που εμπλέκονται στην επεξεργασία της πληρωμής σας.
Νόμισμα
Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται πάντα στο ίδιο νόμισμα με την αρχική πληρωμή. Η συναλλαγματική ισοτιμία καθορίζεται από την εταιρεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να αναλάβουμε ευθύνη για τυχόν διαφορές στα ποσά επιστροφής χρημάτων λόγω διακυμάνσεων της συναλλαγματικής ισοτιμίας ή των τελών συναλλάγματος που χρεώνονται από τον πάροχο της κάρτας σας.
Επεξεργασία επιστροφών
Τυχόν επεξεργασμένες επιστροφές θα πιστωθούν στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική αγορά. Αυτό γίνεται για την προστασία της ασφάλειάς σας και την αποτροπή κλοπής, απώλειας ή απάτης. Για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων από εμάς, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email με τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Ονοματεπώνυμο,
- Λόγος για την αίτηση επιστροφής χρημάτων,
- Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζεται με την αρχική αγορά,
- Τα τέσσερα (4) τελευταία ψηφία της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε για την πραγματοποίηση της αγοράς.
Θα πιστώσουμε την επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό της χρεωστικής/πιστωτικής σας κάρτας εντός 24 ωρών και μόλις η τράπεζά σας αποδεχτεί την επιστροφή χρημάτων, θα δείτε την επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό σας εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.
Εάν ο λόγος για τον οποίο ζητάτε επιστροφή χρημάτων δεν αναφέρεται εδώ ή εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.