Το Ηνωμένο Βασίλειο (ΗΒ) αλλάζει τον πάροχο υπηρεσιών για την υποβολή αιτήσεων θεώρησης που διαχειρίζεται τις αιτήσεις από το εξωτερικό.
Η επικαιροποίηση αυτή αποσκοπεί στον εξορθολογισμό της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων θεώρησης και στη βελτίωση της εμπειρίας των αιτούντων.
Ακολουθούν όσα πρέπει να γνωρίζουν οι αιτούντες για τις τρέχουσες αλλαγές, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερών χρονοδιαγραμμάτων και πρακτικών συμβουλών για την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας.
Αλλαγή παρόχου υπηρεσιών θεώρησης: βασικές ημερομηνίες και χώρες
Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει αρχίσει να μεταβιβάζει τη διαχείριση των Κέντρων Αίτησης Θεώρησης (VAC) σε διάφορες περιοχές.
Η κύρια αλλαγή είναι η αντικατάσταση της TLScontact με την VFS Global σε ορισμένες τοποθεσίες στην Αφρική, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Κεντρική Ασία.
Η μετάβαση αυτή πραγματοποιείται σταδιακά, αρχής γενομένης από τον Σεπτέμβριο του 2024 και τον Ιανουάριο του 2025.
Ακολουθεί το λεπτομερές χρονοδιάγραμμα και ο κατάλογος των επηρεαζόμενων χωρών που προστέθηκαν πρόσφατα στη σελίδα καθοδήγησης της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου.
Από τις 19 Νοεμβρίου 2024
Αγκόλα, Μποτσουάνα, Καμερούν, Αίγυπτος, Αιθιοπία, Μαλάουι, Μοζαμβίκη, Ναμίμπια, Νιγηρία, Ρουάντα, Σενεγάλη, Σιέρα Λεόνε, Τανζανία, Τουρκμενιστάν, Ουγκάντα, Ζάμπια και Ζιμπάμπουε.
Από τις 4 Δεκεμβρίου 2024
Αλβανία, Αυστρία, Αζερμπαϊτζάν, Λευκορωσία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Ρωσία, Σερβία, Ισπανία και Ελβετία.
Από τις 14 Ιανουαρίου 2025
Αρμενία, Φινλανδία, Γεωργία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ισλανδία, Κοσσυφοπέδιο, Λετονία, Λιθουανία, Μάλτα, Μολδαβία, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβενία και Σουηδία.
Οι αιτούντες σε αυτές τις χώρες θα συνεργάζονται πλέον με την VFS Global για τις ανάγκες υποβολής αιτήσεων θεώρησης.
Καθώς προχωρά η μετάβαση, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου θα προσθέσει σύντομα κι άλλες χώρες στον κατάλογο.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η αλλαγή αυτή δεν επηρεάζει τον χρόνο επεξεργασίας ή λήψης αποφάσεων για τις θεωρήσεις.
Τι πρέπει να κάνουν οι αιτούντες θεώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου κατά τη διάρκεια της μετάβασης
Με την κατάλληλη προετοιμασία, η μετάβαση θα έχει ελάχιστες επιπτώσεις στη διαδικασία υποβολής αίτησης θεώρησης.
Για όσους υποβάλλουν αίτηση για βίζα του Ηνωμένου Βασιλείου κατά τη διάρκεια αυτής της μεταβατικής περιόδου, δείτε πώς θα διασφαλίσετε ότι η αίτηση θα εξελιχθεί ομαλά:
1. Ελέγξτε το email σας
Οι αιτούντες ενθαρρύνονται να παρακολουθούν τις επικοινωνίες και από τους δύο παρόχους.
Τόσο η TLScontact όσο και η VFS Global θα κοινοποιούν σημαντικές ενημερώσεις σχετικά με τη μετάβαση.
Διαβάστε πλήρως και προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις και ακολουθήστε τις οδηγίες για να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις.
Βεβαιωθείτε επίσης ότι έχετε ελέγξει τους φακέλους ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και ανεπιθύμητων μηνυμάτων για τυχόν μηνύματα που έχουν χαθεί.
2. Επαλήθευση διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συνιστάται στους αιτούντες να επαγρυπνούν και να είναι προσεκτικοί απέναντι σε απόπειρες ηλεκτρονικού “ψαρέματος”.
Οι γνήσιες επικοινωνίες από την TLScontact και την VFS Global θα προέρχονται από διευθύνσεις με κατάληξη @tlscontact.com ή @vfsglobal.com.
3. Συμμετοχή στα προγραμματισμένα ραντεβού.
Όσοι έχουν ήδη κλείσει ραντεβού με την TLScontact πρέπει να το παρακολουθήσουν κανονικά.
Τα στοιχεία του ραντεβού θα παραμείνουν έγκυρα και θα πρέπει να ανατρέξετε στα email επιβεβαίωσης για συγκεκριμένες οδηγίες.
4. Μείνετε ενημερωμένοι
Ελέγχετε συνεχώς τις επίσημες ενημερώσεις και συμβουλευτείτε τους συμβούλους μετανάστευσης εάν έχετε ανησυχίες σχετικά με την αίτησή σας.
Για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον επίσημο ιστότοπο της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου ή συμβουλευτείτε αξιόπιστους συμβούλους μετανάστευσης.
Γιατί το Ηνωμένο Βασίλειο αλλάζει τους παρόχους υπηρεσιών έκδοσης θεωρήσεων
Σε προηγούμενες ενημερώσεις, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου περιέγραψε σχέδια για την αλλαγή του παρόχου υπηρεσιών που διαχειρίζεται τις αιτήσεις θεώρησης σε διάφορες περιοχές.
Η μετάβαση αυτή, που αποσκοπούσε στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της εμπειρίας των χρηστών, περιελάμβανε τη σταδιακή αντικατάσταση της TLScontact με την VFS Global.
Η TLScontact χειριζόταν προηγουμένως αιτήσεις θεώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου σε πολλές περιοχές και συνεχίζει να λειτουργεί σε ορισμένες περιοχές.
Η VFS Global είναι παγκόσμιος ηγέτης στην εξωτερική ανάθεση διαδικασιών υποβολής αιτήσεων θεώρησης και είναι γνωστή για την ευρεία παρουσία της και τις αποτελεσματικές υπηρεσίες της.
Τα οφέλη αυτής της αλλαγής περιλαμβάνουν:
- Βελτιωμένη αποδοτικότητα: Η VFS Global είναι γνωστή για τις βελτιωμένες διαδικασίες της, οι οποίες μπορούν να μειώσουν τον χρόνο που απαιτείται για την υποβολή αιτήσεων και βιομετρικών δεδομένων.
- Διευρυμένη υποστήριξη πελατών: Οι αιτούντες μπορούν να αναμένουν καλύτερες υπηρεσίες υποστήριξης, συμπεριλαμβανομένων φιλικών προς το χρήστη συστημάτων ραντεβού και πολύγλωσσης βοήθειας στα VAC.
- Ευρύτερο παγκόσμιο δίκτυο: Η VFS Global δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 140 χώρες, παρέχοντας μια πιο εκτεταμένη υποδομή και τη δυνατότητα να διαχειρίζεται αποτελεσματικά μεγάλο όγκο εφαρμογών.
Οι βελτιώσεις αυτές ευθυγραμμίζονται με τον στόχο του Ηνωμένου Βασιλείου να εκσυγχρονίσει το σύστημα υποβολής αιτήσεων θεώρησης και να εξορθολογήσει τη διαδικασία θεώρησης.
Αλλαγές στις αιτήσεις θεώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από το εσωτερικό της χώρας
Ενώ αυτή η μετάβαση επικεντρώνεται στους αιτούντες από το εξωτερικό, αλλαγές συμβαίνουν και στα κέντρα υποβολής αιτήσεων θεώρησης εντός του Ηνωμένου Βασιλείου.
Από τις 15 Οκτωβρίου 2024, η TLScontact αντικατέστησε τη Sopra Steria ως πάροχος υπηρεσιών για τις υπηρεσίες έκδοσης θεωρήσεων και αίτησης ιθαγένειας του Ηνωμένου Βασιλείου (UKVCAS).
Η μετάβαση στο TLScontact για τις αιτήσεις που υποβάλλονται εντός του Ηνωμένου Βασιλείου ενδέχεται να περιορίσει προσωρινά τη διαθεσιμότητα των ραντεβού.
Ωστόσο, δεν επηρεάζονται οι χρόνοι λήψης αποφάσεων για τις θεωρήσεις και η ταχύτητα επεξεργασίας.
Τελικές σημειώσεις
Οι ενημερώσεις αυτές αποσκοπούν στον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση της διαδικασίας αίτησης θεώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου, καθιστώντας την πιο αποτελεσματική και προσβάσιμη.
Οι βελτιώσεις αυτές περιλαμβάνουν την ύπαρξη πιο προσιτών κέντρων εξυπηρέτησης και τη χρήση πιο προηγμένης τεχνολογίας.
Εκατομμύρια αιτούντες παγκοσμίως θα επωφεληθούν από την ταχύτερη, ασφαλέστερη και φιλικότερη προς το χρήστη επεξεργασία των θεωρήσεων.
Παραμένοντας ενημερωμένοι και οργανωμένοι, οι αιτούντες μπορούν να προσαρμοστούν με αυτοπεποίθηση σε αυτές τις αλλαγές και να εξασφαλίσουν μια ομαλή εμπειρία υποβολής αιτήσεων.